Regulamin: Zapisy na wydarzenia
- E-usługa Zapisy na wydarzenia umożliwia zapisanie się na wydarzenia organizowane przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach.
- Wszystkie wydarzenia organizowane przez Bibliotekę są bezpłatne i skierowane do nauczycieli, nauczycieli bibliotekarzy oraz innych zainteresowanych.
- W Bibliotece organizowane są dwa rodzaje wydarzeń:
- nie wymagające rejestracji
- wymagające zapisów – na które limit miejsc jest ograniczony.
- W wydarzeniu wymagającym zapisów uczestniczyć może każdy po wypełnieniu elektronicznego formularza dostępnego w E-usługach na stronie internetowej Biblioteki.
- Zapis na wydarzenie wymaga założenia konta* na stronie internetowej Biblioteki.
- Zapis na wydarzenie może wymagać lub nie weryfikacji przesłanych danych.
- W przypadku braku wolnych miejsc na wydarzenie użytkownik może trafić na listę rezerwową /jeśli taka będzie tworzona/.
- Rezygnację z udziału należy zgłosić 2 dni przed datą rozpoczęcia spotkania poprzez Profil Użytkownika.
- W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń Biblioteka zastrzega sobie prawo odwołania zajęć albo zmiany terminu.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest czynny udział w wydarzeniu.
- Zaświadczenie o uczestnictwie dostępne będzie do pobrania na Profilu Użytkownika.
- W przypadku zaistniałych trudności można kontaktować się bezpośrednio z koordynatorem wydarzenia.
* przy rejestracji/zakładaniu konta login zapisujemy małą literą